سال نو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 119
:: بازدید هفته : 20
:: بازدید ماه : 1612
:: بازدید سال : 3677
:: بازدید کلی : 46531

RSS

Powered By
loxblog.Com

سال نو
شنبه 26 اسفند 1398 ساعت 8:45 | بازدید : 961 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

هر شب

 

رو به قبله می خوابم

 

که عمرم درازتر بشود

 

اما

 

شلوارم کوتاه تر می شود

 


 


سالی که گذشت برای من به جز چند هفته، هیچ خوبی نداشت...البته به قول عزیز دلم، ما خودمون باعث مشکلاتیم و این یه نوع دلداری به خودمونه که مشلات رو گردن کس دیگه ای بیاندازیم! برای همه آرزو می کنم که سال 92 پر خیر و برکت و شادی و نشاط و مهرورزی باشه! ایشالا!

عزیزان لطف کنن در این پست به عملکرد یک ساله ی خودشون از100 امتیاز بدن و خودشون رو ارزیابی کنن و با ذکر دلیل! ایشالا درس عبرتی برای دیگران قرار بگیره!

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
عطیه در تاریخ : 1391/12/27/0 - - گفته است :
من از 100 میدم: 100
استواری کوه میخواهد این همه درد...


آپم....

<-CommentGAvator->
مهديه در تاریخ : 1391/12/26/6 - - گفته است :
مرسي لطف دارين
منفي 100هم كاملا جدي بود
عملكردم امسال از افتضاح هم افتضاح تر بود

<-CommentGAvator->
ستایش در تاریخ : 1391/12/26/6 - - گفته است :
آپمـــــــــ.....ـــــــــــ

<-CommentGAvator->
هانیه در تاریخ : 1391/12/26/6 - - گفته است :
ما هم ضمن داشتن همین ارزوهای خوب واسه شما و خونوادتون و اطرافیان و دوست و اشنا و............ دیگه خلاصه همه
باید بگم من که اصلا شدم آینه عبرت داداش!!!
ولی به عملکردم از 100 .........1می دم چون یه دونم دیگه!!!!
شوخی کردم

از 100..........40 میدم چون فکر میکنم خیلی خوب از فرصتها استفاده نکردم
باشد که در این سال راههای جدید رو برای رسیدن به هدفم کشف کنم
خلاصه این که خیلی کار داره تا بشه اون که من می خوام

<-CommentGAvator->
زنـבگے !

ڪلآهت رآ بـہ هوآ بیآنـבآز ...

کـہ مـטּ בگر جآن بآزے ڪرבטּ نـבآرم !

تو برבے..

<-CommentGAvator->
باران در تاریخ : 1391/12/26/6 - - گفته است :
سلام داداشی پست جالبی بود
ولی من به خودم از نظر مشکلات 100 میدم

<-CommentGAvator->
elsa در تاریخ : 1391/12/26/6 - - گفته است :
خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما

برای دوستان من عطا فرما :

هزار و سیصد امید

هزار و سیصد و نود بهروزی

هزار و سیصد و نود و دو لبخند زیبا
پیشاپیش سال نومبارک

<-CommentGAvator->
mahsa در تاریخ : 1391/12/26/6 - - گفته است :
"ב لـــ ــــم"

یــ ــڪ ڪوچــ ــﮧ ے بـــ ــטּ بستـــــ میـــ ــפֿـواهـــב

و یـــ ـڪ باراטּ نــــــم نـــــــم

و یـ ـــڪ "פֿــــــבا"

ڪﮧ ڪمـ ـے باهــ ــم راه بــ ـرویــــҐ

همیـــــטּخدآیآ منـــ میدآنمـــ

سال نو مبارک


<-CommentGAvator->
مهديه در تاریخ : 1391/12/26/6 - - گفته است :
عملكردم؟؟؟منفيه 100

<-CommentGAvator->
mahsa در تاریخ : 1391/12/26/6 - - گفته است :
slm merc
vasam 2a kon


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: